Thursday, January 7, 2010

TALAM

Sebenarnya lama juga saya tak tulis apa apa kat blog saya nie....selalunya berkenaan hal hal blog memblog nie adik bungsu kesayangan saya yang selalu buatkan untuk saya tapi sejak dua menjak nie dia buzy memanjang , jadi hari ni belajalah cuba buat sendiri...he he he
Di akhir akhir minggu cuti sekolah,banyak pula tempahan kuih yang saya dapat dan tidak putus putus(alhamdulillah, rezeki jangan tolak) bukan kek tapi kuih talam,Talam merupakan minat saya yang pertama sebelum saya minat dalam baking membaking nie.
Biasanya tempahan yang saya terima untuk untuk Majlis doa selamat,kenduri kahwin, dan berbagai lagi..




Inilah antara talam yang telah saya siapkan,sedia untuk dimasukkan ke dalam kotak dan hantar pada customer

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails